Son dakika haberleri.

Son Dakika

Post Top Ad

Reklam Alanı

Pazar, Temmuz 10, 2022

Mali Şube’ye ifadeye çağrılan Enes Batur konuyla ilgili konuştu | 07 Eylül 2021

Mali Şube’ye ifadeye çağrılan Enes Batur konuyla ilgili konuştu

Sosyal medya fenomeni Enes Batur, önceki gün gizemli kız arkadaşıyla Nişantaşı’nda objektiflere takıldı. Sosyal medya üzerinden yaptıkları yayınlarda, Milli Piyango İdaresinden izin almadan çekiliş düzenledikleri belirlenen, içlerinde Enes Batur'un da olduğu sosyal medya fenomenleri hakkında soruşturma açılmıştı. Batur, konuyla ilgili açıklamada bulundu.


Enes Batur, önceki gün gizemli kız arkadaşıyla Nişantaşı’nda görüntülendi. Batur, İstanbul’un ünlü mağazaları ve restoranlarıyla ünlü semti Nişantaşı’na taşınmayı istediğini söyledi.


Gün boyu civardaki daireleri gezen Batur “Henüz el sıkışmadık ama buraya taşınacağım” dedi. Geçtiğimiz günlerde kendisiyle birlikte bir grup sosyal medya fenomeniyle birlikte Milli Piyango İdaresi’nden izinsiz sosyal medyada çekiliş yaptığı gerekçesiyle Mali Şube’ye ifadeye çağrılan Enes Batur, konuyla ilgili konuştu.


Batur, “Ben vergimi veriyorum artık zaten çekiliş yapmıyorum” dedi. Bir kafe çıkışı yanındaki gizemli kız arkadaşıyla görüntülenen ve gözünü cep telefonundan alamayan Batur’un objektifleri fark ettiğinde ilk tepkisi “Oyun oynuyordum sizi fark etmedim” oldu. 


Birlikte görüntülendiği kişinin sevgilisi olmadığını söyleyen sosyal medya fenomeni “Bende henüz güncelleme yok yeni bir şey yapmıyorum. Aşk hayatım yok” diye konuştu.


Batur ayrıca sosyal medya fenomenlerinin gençliğe iyi örnek olmadığı eleştirilerine ise “Bilmiyorum bence kötü etkilemiyorum ama çok da amacım eğitmek öğretmek değil, yeri gelince eğitip öğretiyorum ama amacım asıl eğlendirmek” diye cevap verdi.


Batur, Danla Bilic ile aralarında çıkan polemiklerin hatırlatılması üzerine ise, “Kendisi benim ona aşık olduğumu ifade etmiş ama bence o bana aşık. Kendisini engellememe rağmen her yerden benim videolarımı izliyor” demişti.


Öte yandan geçtiğimiz aralık ayında Danla Bilic, INFLOW Awards’20’de En İyi YouTuber ödülünün sahibi olmuştu. Enes Batur da buna sessiz kalmamış ve sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla Bilic’le dalga geçmişti. Enes Batur, daha önce de "Danla Bilic senden hoşlanmıyorum" şeklindeki tweeti ile dikkat çekmişti. Bunun üzerine konuşan Danla Bilic ise "Yeterince konuştum. Şakalaşıyoruz, gülüp geçsinler. Enes’imle neden ciddi kavga edelim?" ifadelerini kullanmıştı.

Haber Tarihi: 07 Eylül 2021
Kaynak
CnnTurk.com
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Post Top Ad

Your Ad Spot